Tréninky úterý, čtvrtek, pátek

02.09.2011 12:13

V úterý jsme šly trénovat původně jen agility, ale protože jsem už dlouho slibovala, že ukážu něco málo z toho co máme připraveno na DD zkoušky, tak jsme si maličko i zatančily. Původně se mělo jednat o předvedení jednomu člověku, ale nakonec jsme předváděly naší sestavičku lidově řečeno před celým cvičákem. Všichni co se sešli ten den na cvičení si stouply tak, aby nám ohraničili náš prostor k předvedení a my mohly tedy začít :) No samozřejmě, že jsem předvedla obě holky. Obě odcvičily báječně ;)

Pak jsme začly teprve agilitit a myslím, že nám to zase šlo, teda no, co si budeme povídat pes super, ale psovod je ... :D No,domyslete si :D Běhalo se tentokrát netradičně na jednom parkuru dvě velikostní ktg. + Majda :D (té se překážky snižují na 20 cm= XS) Už jsem zase začala přemýšlet, jestli někde nejde sehnat takovej čudlíček na přepnutí, protože jsem nejdříve rozběhaná s Betty a pak "přepínám" na Majdu, která se vede jinak, té nesmím utíkat, ale naopak být pořád někde poblíž a v pohybu (což u Betty taky, ale rozdíl je v tom taky). No došla jsem k závěru, že takový čudlík se nikde sehnat nedá a musím se s tím poprat sama, jak jinak taky, že? :D

I ve čtvrtek jsme se vypravily agilitit. Sešlo se nás opravdu pár. Po dlouhé době holky zase viděly áčko a Majda, ač ho několikrát minula (vážně nevím, jak se takový malý áčko dá přehlédnout :D), běhala super. Betty si maličko oprášila "sbíhané zóny" (zatím nevím jestli se jim tak dá říkat, nebo jestli to je pokus omyl). Ale už jsem přišla na to, že prostě za tím áčkem musím být první já a zónu pohlídat, což se mi včera dařilo ve všech případech a jestli si dobře vzpomínám, tak jsem jí na áčko na opravu poslala asi tak 4x ?! Betty se včera opravdu moc snažila, ale zase ta panička, no prostě hrůza hrůzoucí. Pořád jsem nemohla pochopit proč když říkám jdi hop a jsem otočená do směru běhu ke skočce, tak mi vběhne do tunelu, který byl až za mnou. No, vyřešilo se to a to se to pak běhalo :) Slalom nám včera dvakrát moc nešel, ale což, taky se nemůže dařit pořád všechno.

Dneska jsem holky maličko procvičila v pár trikách a Majdu pak nechala jen aportovat. Bettynce jsem vyndala frisbee disky a to bylo radosti. Dlouho jsme totiž neházely, ale o to větší bylo překvápko s jakým drivem to Betty pojala. K mému údivu i mé hody už nevypadaly tak strašně, akorát by bylo třeba mnohem větší (do délky) plochy k házení, na to je prostě naše zahrada malá. Ale když jsou louky neposekané, to se to pak špatně vybírá místo na házení, no uvidí se. Disky totiž házím dál od té doby, co mi bylo podle videa "vytčeno" že disky házím od pasu místo od ramene a tak se snažím ze všech sil házet od ramene a takto to dopadlo, dle mého maximální zlepšení hodu :)

Jinak na září hlásí krásné a teplé počasí, tak jsem zvědavá, zda se jim to vyplní. Doufám už jen z toho důvodu, že máme v září hned několik akcí a tak bych nerada, aby nám je kazilo počasí. A snad počasí svolí a zapíše si do kalendáře ještě na krásné počasí i 1.října na ty naše zkoušky, aby chudák Majda nemrzla :D Takže počasí, tady dávám objednávku, koukni do našeho kalendáře a pokud možno, ať je hezky :D

Toť vše z velmi "krátké" aktuálky.