Sobotní agi, nedělní prochajda na louku

07.11.2011 08:11

V sobotu jsem na trénink agility dorazila se zpožděním, protože jsem do dvou hodin byla na brigádě. Bettynka byla hezky natěšená a nechyběl jí ani veselý ocásek. Při běhání jsme měly několik kiksů, víc jsem jich měla já, to je pochopitelné, ale Bettynčina největší perlička- ne a ne vlízt do krátkého, nového, žlutého tunýlku (přitom minulý trénink ji nic nevadilo). A už vůbec nechtěla jít hned na první povel :D Takže jsme se vždy zasekly u žlutýho tunýlku :)  Ale jinak musím Bettulku pochválit za krásné zóničky. Z tréninku přišla Bettuška unavená a hned si lehla podél gauče a zalomila to.

Včera jsme vytáhli celou smečku na naší velmi oblíbenou louku. Jak jsem tušila, když je takové krásné a slunečné počasí na louce pro tentokrát nebudeme sami. A víte co? Měla jsem pravdu. Hned několik lidí si tam pouštělo draka a pejskaři taky nějací byli, ale ty se postupně přidávali, až co my jsme už byli na louce :) Holky se krásně vyblbnuly a Beníček se hezky v klídku buď pozoroval a nebo si čuchal různé zprávičky, které našel.

Takže myslím, že se nám víkend zase vydařil. Jen víc takových ještě prosluněných víkendů :)