Silvestr

31.12.2011 16:18

Dnešní, poslední den a poslední sobotu roku 2011 nemůže trávit lépe. Dopoledne jsem si zase zabrigádničila, dneska mě ale pustili dříve domů a tak jsem se úplně na poslední chvíli rozhodla, že půjdeme s Bettynkou pozdravit na cvičák, kde se poslední den roku maličko oslavoval. Maličko jsem si také zavzpomínala na rok 2009, kdy jsem se dozvěděla, že by mohla být nějaká Bettynka, což se v dubnu roku 2010, po dlouhých 2 měsících čekání, potvrdilo.  

Dokonce jsme skoro dodržely agilitní pauzičku, jenom jsme si párkrát pro radost proběhly tunýlkem. Jinak se Bettynka zaobírala veledůležitými věcmi jako je chytání míčku a jeho následné přinášení zpět nebo třeba zběsilá honička s psí kamarádkou Lukou a nebo taky veselým přivítáním s rodinkou. Takže jsme obě přišly krásně naladěné a Bettynka dosyta vylítaná a společensky "mírně" (trochu víc mírně) unavená. :D

Beníček s Madlenkou zůstali doma a nakonec jsem byla ráda, protože to původě černobílé zvířátko, které se během chvilky změnilo na černo černé mi bohatě stačilo. :D Navíc během odpoledne celkem hojně střílely petardy, takže i to bylo plus, že zbytek smečky zůstal doma. Doufám, že se půlnoc obejde bez větších komplikací :)

Zítra se chytáme na novoroční procházku, sice ještě nevím kam ani na jak dloouho, ale to je úplně jedno, hlavně, že se půjde :D

 

Chtěla bych teď poděkovat všem návštěvníkům, kteří ať pravidelně, nepravidelně či jenom náhodou navštěvují naše stránečky, moc si toho vážíme a doufáme, že i v nadcházejícím roce si Vaši přízeň udržíme. Ve statistice webnode je i souhrn zemí odkud se na nás díváte a ačkoliv nám zřejmě návštěvy ze zahraničí moc nerozumí, protože tu nemáme "jazykovou verzi", moc si ceníme těchto návštěv a jsme opravdu mile potěšeni.

Takže ještě jednou všem: "Všechno nej do toho Nového a hlavně i do nového roku 2012, aby byl lepší než tento."