První agi trénink po pauze

10.01.2012 22:00

Dneska jsme vyrazily trénovat do haly. Trénink vedla opět Petra Haspeklová. Já osobně mám z tréninku radost a velmi dobrý pocit, když si vezmu, že jsme naposledy běhaly koncem listopadu, tak to bylo úžasné.

Bettynka byla z počátku tréninku maličko rozpustilá, možná chvílemi až šílená, chcete-li tak "crazy", ale během chviličky se trošku zklidnila a dalo se pracovat. Na áčku jsem vyzkoušela, jestli by fungovaly zastavované zóny, takové jaké máme na kladině. No, nejdříve to fungovat nechtělo, ale na konci tréninku zastavila áčko suprově, pravda, áčko máme pomalejší, ale což. Parkury se mi moc a moc líbily, byly krásně běhavé a ani já neměla sebemenší problém je zaběhnout, možná, že už se dostavují výsledky z mého kondičního tréninku :D, protože si myslím, že Betty zase tak pomalu neběžela :D

Dorazily jsme ze Sloupu domů něco kolem půl deváté večer a Bettynka teď už spokojeně spinká.

Kdy se vydáme na další trénink ještě nevím, uvidíme, jak to budeme stíhat časově a hlavně jak nám dovolí počasí, protože bych se zase ráda ukázala u nás na českolipským cvičáku :)