Prochajda a dnešní tunýlkování

01.11.2011 09:40

Včera jsem kolem druhé odpolední vyrazila s Betty na louku "u cyklostezky" (jak já jí s oblibou říkám), dlouho jsme tam nebyly, prostě nám k tomu nepřáli okolnosti, buď nebyla louka udržovaná, v létě se tam zabydlovali hadi a nebo zkrátka nepřálo počasí a protože máme tuto louku opravdu rádi, tak jsme vyrazily a kolečko přibraly sebou. Na louku jsme dorazily za okamžik, krásně jsme si pohrály, trochu pocvičily přivolání a odložení a hlavně Bettynka čuchala do každé díry (od myšky a ostatních zvířátek), kterou našla. Po nějaké době se ale na louku přiřítil mohutný německý ovčák, sám, na volníčko a hlavně bez pánečka. No naštěstí si nás nevšimnul, protože my jsme zkrátka dost nenápadný :D Ale protože jsme měly louku samy pro sebe a nikde ani živáčka a Německý ovčák nadohled, rychle jsem se rozhodla, že tedy půjdeme raději na procházku ještě někde po Lípě než-li riskovat, protože jsme pejska neznaly a páník stále nikde. Když eNOčko zmizelo u křoví a něco čuchalo, připnula jsem Betty na vodítko a z louky jsme v klidu odkráčely.

Mohlo být tak kolem třetí. A my si to štrádovaly po chodníkách a travnatých plochách směrem k velmi rušné silnici (ul. Děčínská), abychom šly i v ruchu aut a né pořád někde v poklidu. Nevím, možná bylo půl čtvrté když jsem se rozhodla, že už půjdeme domů. S oblibou chodíme kolem domečku Bettynky chovatelky, kde se Bettynka vždy očuchá s maminkou Bárou a ségrou Bertičkou, po cestě jsem potkaly i chovatelku, paní Novákovou, a hodily řeč :) Bettynka vzorně čekala a když jsme všechno dopovídaly, tak jsem si přečetla SMS od kamarádky, která bydlí nedaleko a tak jsem jí zavolala jestli je doma, protože jsme se dlouho neviděly a tak jsme šly s Betty ještě na návštěvu.

Bettynka se chovala moc vzarně, až mě tím překvapila :D S Luckou jsme povídaly a povídaly a bylo před pátou a už se po mě začali doma schánět, kde jsme se to s černobílkou zapomněly :) Takže jsme krátce po telefonátu vyrazily domů, kam jsme dorazily za okamžik a obě byly krásně vylítaný a vyprocházkovaný :D Betty hned ulehla do pelíšku a začala podřimovat. To jí ale nevydrželo moc dlouho a pak si chtěla ještě pohrát, konkrétně přinesla přetahovadlo a byla rozhodnutá, že mi ještě prodlouží ruce asi tak o metr :D Pak opět zalehla se pro změnu v boudičce čekala na večeři :)

 

No a dnešní tunýlkování? Hnedle ráno jsem vzala náš tunýlek a holky prochu protáhla po zahradě. Obě z toho měly šílenou srandu a lítaly tunýlkem jako pomatený. Majda pak už tak né, ale Betty byla plná energie a pro jistotu to pak tunelem brala i na zpáteční cestě s balónkem. Beníček se držel od našeho bláznění trochu dál, poštěkávat se tam se sousedovic Rolfem a hlídal hlavně na dvoře :)

No zkrátka u nás rozhodně není nudný podzim :)