Odraz od těla za pár minut snadno a rychle

15.11.2011 15:01

Ještě na intenzivce dogdancingu v Jičíně jsem Vandě tvrdila, že se o odraz od těla pokoušet ani nebudeme, protože to moje černobílé zvíře trochu škrábe a jsem i bez odrazů seškrábaná až dost. Vanda přesně věděla o čem mluvím a kapitolu odraz od těla jsme otevřely pouze s Majdou. Majda je velmi pilná žákyně, to se musí nechat, ale zatím jsme pořád v jedné fázi a ne a ne se pohnout o kousek dál. Uvidíme, jak se "pohneme" přes zimu.

Ale o kterém odrazu, že je tedy řeč? No ačkoliv jsem o tomto cviku s Betty opravdu nechtěla ani slyšet, tak jsem včera z ničeho nic změnila názor (asi za to mohl můj pocit, že přes takovou vrstvu oblečení se mi nemůže nic "stát") a vyzkoušela jsem to. Protože Betty moc ráda skáče do náruče a vůbec veškeré skákání miluje, nebyl ani moc kumšt jí vysvětlit oč se vlastně jedná a tak po 3 né moc zdařených pokusech, kdy Betty vyskočila jakoby do náruče a na můj odhozený míček se otočila a sklouzla po mé bundě na zem, přišel pokus číslo 4 a to mi tedy málem utekly oči :D Betty vystřihla odraz od těla jako naprostý profík a od té doby moc dobře věděla, že právě tohle je to pravé co asi má dělat :D K mému údivu si tento nový cvik nepletla ani s již naučeným výskokem do náruče a tyto dva prvky bravurně rozlišuje :) Nicméně né všichni jsme byly bez újmy.  Já i Betty jsme byly vysmáté a OK, ale to samé rozhodně nemůže říct má venkovní bunda :) Ta je posetá blátivýma pacičkama a že se to na té červené krásně vyjímá. Nicméně, bunda se vypere, hlavně, že máme o zábavu postaráno.

Dneska jsem tedy chtěla připomenout nový cvik, abych to maličko upevnila, no a opravdu včerejších pár minut udělalo divy a Bettynka se odráží ještě lépe. Hlavně jí to začalo bavit a tak do každého odrazu dávala maximum. Jen se děsím chvíle, až Bettynce "hrábne" a bude se chtít odrazit ve chvíli, kdy bude řádně rozeběhnutá a já to vůbec nebudu čekat :D To se asi ani okolí, ani já neudržíme smíchy :D

Samozřejmě, že až se nám poštěstí natočíme nějaké videjko a nebo nafotíme pár odrazových foteček.