Nové záhlaví a další...

11.11.2011 10:35

Jak jste si dozajista všimli, tak naše stránky zdobí úplně nové záhlaví. Autorkou použitých obrázků je velmi šikovná malířka, paní Veronika Křivská-Pižlová. Odkaz na její web naleznete buď na úvodní stránce a nebo v našich oblíbených stránkách, kde už je zařazený od roku 2009. Portrét svého psího kamaráda si tak můžete objednat i vy.

Sice jsem říkala, že se letos už nikam nechystáme, ale na jeden trénink ještě přeci jen. A to do haly ve Sloupu v sobotu 19.11.. Vyrazíme tam s Bettynkou, tak jsem moc zvědavá, jak tu naší "dvojitou premiéru" zvládneme. Bude to totiž jak pro mě, tak pro Betty úplně první trénink v hale.

S holkama jsem se zase konečně vrhla do trénování dogdancingu. Tréninky nás baví a začínáme pomalu zvyšovat nároky, abychom opravky z našich nepovedených zkoušek někdy v budoucnu zvládly.

Tuto neděli se s Bettynkou chystám na takovou "menší" procházku v okolí České Lípy (orientačně nás můžete zahlédnout v Manušicích a Horní Libchavě). Takže jsem moc zvědavá, zda nám počasí bude přát a jestli naší plánovanou trasu zvládneme :) Každopádně, kdybyste v neděli viděli černobílé cosi a vedle nebo za tím cosi nějakého člověka, bude se jednat nejspíše o nás. :D