Nedělní poslušnost, příprava na DD zkoušky

29.08.2011 16:04

V neděli jsem holky a trochu i Bena protáhla poslušností. Máme zase maličké pokrůčky vpřed :) Majda zlepšila chůzi u nohy už natolik, že se u nohy udrží a předchází ve 3 z 10 pokusů :D což si myslím je u nás obrovský úspěch ;) Ben měl mnohem lepší odložení než při posledním tréninku. No a Betty, ta zase zlepšila reakci na různé polohy (sedni, lehni, vstaň), kdy já stojím dva kroky před ní a buď ukážu jen posunkou a nebo pouze slovně. Ve spojení slovního a posunkového povelu prvek zvládáme ještě lépe :)

Vzhledem k tomu, že do zkoušek dogdancingu nám zbývá plus mínus měsíc, tak procvičování tríčků zařazujeme maličko častěji (ovšem né moc často, aby se cvičení holkám nezhnusilo- v přepočtu je to pár minutek tréninku navíc). Zvláště pak triky, které musíme dopilovat do lepší fáze. Např Majdino couvání se zlepšilo natolik, že při pár pokusech už jsem mohla jít zcela narovnaná a Majda přede mnou couvala na slovní pokyn. Nezapomínáme trénovat ani prvky nové. Betty se učí chůzi do strany vedle mě, chytá packou deštník, učí se křížit packu přes packu když leží a taky na povel proskočí kruhem vytvořených z mých rukou či nohy a ruky :) Majda pilně trénuje zvedání zadní nožičky, již zmíněné couvání anebo různé přeskoky přes nohy, ruce, skrz ruce atd.

Zítra, pokud bude počasí přát, se s holkama chystám na trénink agility a jsem moc zvědavá, zda nám to půjde jako minule.