Náš druhý trénink v hale

30.11.2011 10:24

Včera od 18 do 19 hodiny jsme jely s Bettynkou trénovat do haly ve Sloupu. Ale co si budeme povídat, hodina je hrozně krátká doba a tak jsme si nakonec ještě půl hoďky připlácely :) Betty vyzkoušela, jak se bydlí v látkové boudičce na tréninku a řeknu vám, ani jsem nevěděla, že v tý boudě nějaký pes je :P A teď k trénování. Sekvence byly moc pěkné a hlavně BĚHAVÉ, musím říct, že takhle jsem se na tréninku už dlouho neproběhla (teda alespoň né tak často za sebou, protože eLka jsme se střídaly 2 se třemi psy). Moc nám nešlo odložení (asi jsme ho zapomněly doma) takže jsme pak startovaly z ruky, abychom trénink nezdržovaly. Ani slalom nebyl tak slavný. Náběhy do něj nemáme dořešený, ale pilně na nic pracujeme. Hlavně já jsem teda perlila :)  Ale Bettynka by mohla pomlčet, protože jak mě občas ignorovala je tedy dost na pováženou.

No zkrátka každý den se nedaří, ale z toho se přeci svět nezboří. Moc děkujeme Petře Haspeklové, protože s náma měla trpělivost :)

Betty přijela domů unavená a hlavně hladová, což se u ní moc čato nevidí :o) Dneska ráno jsem objevila na koleni šílenou, bolavou a suprově zbarvenou modřinu. Asi jsem se včera nabrala bočnicí při uklízení. No prostě, když nemám modřiny od černobílky, tak si je způsobím sama (asi bych fakt měla dávat  větší pozor :D)