Jaká otázka mě na procházce zaskočila ...?

28.11.2011 18:12

Z dnešní výcvikové procházky s Bettynkou jsem si přinesla další zážitek :)

Jak někteří víte, tak se snažíme doladit pohodovou chůzi na vodítku, alespoň tak, aby to vypadalo, že jde Bett se mnou nikoli naopak... No a tak jsme si tak "šly" a ono nám trvá celkem dost dlouho, než někam dojdeme, protože prostě za každých okolností nechci porušit výcvik, abychom ke kýženému cíli dorazily pokud možno tou nejkratší cestou, a abych Bettce nepletla hlavu, že jednou se jde tak a pak zase tak, prostě aby v tom neměla zmatek :) No a jak si tak jdeme tak si všimnu, že na druhé straně silnice z poza plotu na nás kouká starší pán, tak jsem to ignorovala, ale když jsem zjistila, že kouká pořád, začalo mi to být nepříjemné a pohled jsem mu oplatila (ovšem v mnohem kratším vydání než on), pánovi to vůbec nevadilo a tak jsem pokračovala v naší lekci a najednou slyším. "To toho psa cvičíte jako vodícího ...?" Otázka mě velmi zaskočila, protože jsem od pána čekala cokoli, ale tohle opravdu ne :) Tak jsem jednou větou, na jeden nádech vysvětlila, že ne, že máme problém s chůzí na vodítku a že "paseme auta" (ikdyž to není takové drámo jako loni, kdybych to měla srovnat tak oproti loňsku letos nepase :D, ale ty svítící jezdící věci jsou prostě stále zajímavé) a to potřebujeme odstranit. Pán odvětil "Aha." a  už se zase věnovaly jen prověšenému vodítku :)

Takže i takový nečekáný zážitek lze najít na pro nás zcela obyčejné procházce :)