Fotit PFko se 3 psy? Teda paničko, co tě to vůbec napadlo...

21.12.2011 14:44

Protože se rok 2011 pomaličku chýlí ke svému konci, tak jsme se pustili se čtyřnohými přáteli do tvorby našeho druhého společného PF přání. Popravdě, už jsem ani nedoufala v jakýkoli materiál, protože se letos počasí rozhodlo nám jeho výrobu pořádně ztížit. Protože už loni jsem musela více než dost upravovat, tak jsem si řekla, že letos to nafotíme pořádně, ALE! Sníh napadl, do odpoledne nevydržel. Sněžilo, hned na to pršelo a tak podobně. Dnes ráno bylo maličko nasněženo a pořád připadávalo, jenže jsem musela po 6 ráno odcházet brogádničit a byla na focení ještě tma. Tak jsem to nechala na odpoledne a doufala, že alespoń nějaký sníh vydrží. A hle? On i vydržel, sice už na ústupu, ale fotit se dalo. Z nafoceného materiálu mohu vybírat, takže teď se pouštím do samotné výroby.

Ještě maličkost, kdo by si myslel, že nafotit naše 3 psy vedle sebe je hračka, velmi se plete, protože jsem u toho málem vyskočila z kůže. Pořád se rozútíkali, škádlili, každý koukal jinam a spoustu dalších maličkostí, které dokážou po chvilce dohánět k naprostému šílenství.

A jakže, to celé snažení dopadlo? O tom se můžete sami přesvědčit na úvodní stránce, kde je PF vystaveno :)

Beníček byl bohužel focen i s límcem, protože se to svoje oušku začne po sundání ihned drbat a to samozřejmě nesmí ;)