Dohlášení na zkoušky, aneb jak panička zešílela

06.09.2011 11:18

Včera jsem jen tak náhodně procházela povinné prvky ostatních DD zkoušek 1. úrovně, no a co se stalo, prostě jak jsem tak pročítala, tak jsem si vždy říkala "to umíme"- "to neumíme" no a ejhle u jedné jsem si řekla "to umíme" u všech prvků. Musím říct, že od té doby mi to šrotovalo v hlavě celé odpoledne. Dokonce jsem pro mě a Betty cvičně tak nějak vymyslela sestavu a pak mi to vrtalo hlavou o to více. Až mi to nedalo a napsala jsem dotaz, zda by bylo možné Betty dohlásit ještě na jednu zkoušku. Odpověď zněla, že ano a tak se tedy tak stalo. A do jaké zkoušky, že jsem tedy Bettulku dohlásila? Na zkoušku Mussical Dressage (MD 1). No sama jsem moc zvědavá, jak se nám povede. Teď je hlavně na mě, abych nacvičila sestavu, protože Bettynce věřím, že ta jí odcvičí na jedničku. Nejdříve jsem se v mé vymyšlené sestavě pěkně motala, ale za hodinku a půl zkoušení, pořád dokolečka i s hudbou jsem to vypilovala tak, že se už nepletu a tak jsem mohla zapojit i svou týmovou parťačku :) No a samozřejmě když už Betty, tak i Majdu a abychom měli prostor, tak pěkně trénovat ven a kazeťák i s CD nahrávkou šel s námi :D

Majda si přidávala mezi první otočky sudy, ale odcvičila u mě na výbornou. Bettynka F 1 odcvičila bez práce tlapek, ve které jsem si daly pauzu, protože je zvedala s velkým zpožděním (a jelikož už vím, že když se dá Bettynce v nějakém cviku pauza, že pak odcvičí velkou rychlostí, tak jsem jí tu pauzu dopřála). Jinak ovšem odcvičila naprosto přesně "do skladby". A jak jsme odcvičili MD 1? No krása, Betty spolupracovala a bylo vidět naprosto přesně, že další cvičení sestavy je jen na mě.

Shrnuto a podtrženo holky si maličko zacvičily a pak jsem je "dorazila" aportováním. No a já se zlikvidovala na cvičení sestav :D Teď jsem holkám naordinovala taneční pauzu a cvičit budu jen já, abych věděla pořadí prvků a abych se nepletla prostorově- přeci jen máme omezený prostor. Takže teď se těším na tu intenzivku, která nás čeká v Jičině a do té doby budeme mít pauzu. Více se budeme věnovat frisbeečkování, agilitění, aportování a relaxingu před naším víkendovým "maratonem" (tím jsou myšleny pro mě 3 a pro holky 2 víkendy po sobě naprosto našlapané akcemi).