agility víkend

12.03.2012 09:59

Protože si z nás počasí dělá opravdu srandu, tak jsem celý víkend trénovala s Betty. Co vám budu povídat, v sobotu jsme přišly úplně promáchané (boty jsem sušila ještě včera celý den) a Betty i pěkně špinavá. V sobotu jsme trénovaly kladinu a houpajdu. Odložení jsme měly tak na 99%, což už je supr. Betty se moc a moc snažila, ale vzhledem v povrhu a k tomu, že jsem si nevzala kopačky, tak jsem jí to kazila, protože jsem běhala opatrně, aby se mi to nesmeklo.

V neděli jsme přišly suché i čisté, ale zase foukal pěkně vlezlý a studený vítr. Bettynka trochu zlobila na odložení, ale né moc. Běhala hezky, až na občasné errory, které určitě byly hlavně z mé strany pozdě danými povely. Ale u jedné pasáže už jsem opravdu nevěděla co s ní, protože jsem musela jistit skočku a nestihala jsem doběhnout za látkáč, abych navedla na skočku z té správné strany. No byla jsem na mrtvici. Pak když jsem jí poslala do pevného tunelu a ona ho celý oběhla a pohledem říkala, tak paničko a kam dál, jsem už už pomalu chytala za hlavu a doufala, že si ze mě černobílka dělá jenom srandu :D No nakonec jsme se dohodly a "nějak" to zaběhly. Ale máme co trénovat, protože tohle se nám na parkuru klidně může stát a byla bych nerada, kdybychom se diskly na takové "prkotině" :)

Dále musíme docvičit přeběhy u slalomu a zónovek :) Protože co kdyby se hodily (a jakože se hodit určitě budou-když nebude panička stíhat). Další týden už by mělo být ( ! ) slunečno a tak doufám, že už zase budu moci vzít i Majdu, né-li obě holky současně :) Ale ve vzduchu už je cítit jaro, tak snad se už dočkáme :)