25.9.2011- Neoficiální závody Apple cup V. Mladá Boleslav

25.09.2011 17:35

Dnes se naše cesta ubírala na agility závody. Ovšem vstávání o půl 5 se mi už tak moc nezamlouvalo :D Ale tak vstala jsem. Tentokrát nás žádná mlha na cestě nečekala. Na místo konání závodů jsme opět dorazili s předstihem a o pár minut později jsem měla v botách rybníček, protože tráva byla trochu mokřejší :D Na veterinární přejímce jsme s holkama zase dostaly krásné dvě tašky, ve kterých byl vzorek krmení Arion (jujky, nějak se nám ty vzorky nakupily :D) Počasí zase vyšlo na jedničku, to se musí nechat, organizace taky šlapala jak na drátkách a s našimi výkony jsem více než spokojená, protože předčily má očekávání :D

První se běželo agility XS (následované ktg. S, M a L) a s Majdískem jsme naspupovaly hned jako první :) Video z tohoto běhu bohužel není, protože Majda byla nečekaně rychlá a byla pořád zakrytá za kladinou a jinými překážkami :) V tomto běhu se Majda na rovince tak rozeběhla, že se na chvilku dostala i přede mě a zdolávala překážky ,které jsem jí diktovala. Nicméně konečné 12. místo (hodnotilo se společně s ktg. S kde to bylo samý JRT a PRT) nám udělalo nesmírnou radost, komu taky ne v takové konkurenci :D Majda měla v tomto běhu jednu odmítačku na áčku, prostě áčka jsou pro nás zakletá :)

Betty překvapila v tomto běhu jednak prásným odložením na startu, druhak pěknými zónami (i sbíhačku na áčku), které se nám posledně na tréninku nedařily a třeťak částečným "dálkovým" ovládáním, které mě leckdy překvapilo. Konečné 4. místo z 9 účastníků také velmi mile překvapilo. Bohužel jsme měli na poslední překážce to, co jsme měly, protože se to Bettynce sklouzlo ošklivě v tunelu a to jí rozhodilo.

Následující jumping, ve kterém byli ktg. obráceně (tudíž L, M, S a XS), jsem běžela prvně s Betty, která zase měla krásné odložení a až na pár "nedorozumnění" se mnou byl běh super, nicméně kdybych byla lepší tak bychom měly běh bezchybný. Ovšem Betty byla super, opravdu byla dnes samé překvapení. V tomto běhu jsme byly 5..

Madlenka zmákla jump velmi dobře a umístila se na 9. příčce. Zaběhly jsme čistě a jak nejlépe jsme dokázaly.

Dalším během byla společná hra, ve které šlo o to doběhnout s prázdným košíčkem rovinku ke košíku s jablkama, vzít jedno jablko, dát ho do košíku a zase rychle běžet s pejsek rovinku zpátky. Tady už mě nohy moc neposlouchaly a hlavně na Bettynky běhu to bylo znát. Madlenka, která už byla po celém dnu unavená běžela volnějším tepmíčkem, bezchybně. Bettynku jsem si musela odložit a jít kousek dál, abych stíhala, přeci jen rovinka, no ke košíku s jabkama super, ale zpátky jsem prostě nestíhala a rychleji běžet mi zkrátka nešlo. Nejprve to vypadalo nadějně a Betty se pustila po zpáteční rovince sama, za mého Betty di,di, di, di..., ale za tunelem už jí bylo divné kde jsem a chtěla vyhnout skočku, aby se otočila a tak jsem jí otočila ještě dřív, aby z toho nebyla odmítačka (která nebyla), rychle jsem jí doběhla a dále jsem pokračovaly spolu. Měly jsme 1 chybku hned na začátku, kdy Betty smetla první tyčku :D (a zpátky si všimněte, že skočila normálně do výšky, ačkoli tak tyčka nebyla) :D

Videa se jako vždy nacházejí pod příslušnou položkou v menu. Na focení bohužel nezbýval čas. Obě holky byly opravdu parádní frajerky a tak poslední neofi závody pro tento rok byly potěšující a já nemám, co bych těm svým holkám vytknula, prostě šlo jim to!