24.9.2011-Intenzivní trénink dogdancingu s Vandou Gregorovou a Katkou Veinlichovou

25.09.2011 16:37

Za mlhou, která by se dala krájet a možná ještě dál se nachází ZKO Jičín, kde se konala intenzivka. Hned na úvod musím podotknout, že se mi tam líbilo tak, že se určitě příští rok na nějaký podobný vypravíme. Vstávání ve 4 ráno nebyl pro mě žádný problém, neboť jsem se velmi těšila. Odjížděli jsme krátce po 6 a cesta příjemně ubíhala.  Na cvičák jsme dorazili poměrně brzy, ale na druhou stranu jsme se mohly pořádně rozkoukat a "ubytovat".

Seminář začínal s mírným zpožděním, což vůbec nikomu nevadilo :D. Byly jsme zařazeny do skupiny, kterou trénovala Vanda.  Holky cvičily moc pěkně, sice se nechaly občas rozptýlit děním okolo, ale to nezastíní to, jak celý den makaly a snažily se. :) Na příští seminář si musím vzít i bloček a propisku, protože rozhodně bylo co si zapisovat, ale jelikož jsem si ani jedno ani druhé nevzala, tak jsem si "zapisovala" cenné informace (nejen ohledně zkoušek příštího týdne) do hlavinky. Majdu i Betty jsem poctivě střídala na skoro každý trik, který jsme probíraly. Madlenku jsem nebrala na křížení pacek, protože tento cvik u takto malého pejska nevynikne. Máme super návody na další triky a jsem zvědavá, jak pokročíme v následujících trénikách doma :)

Foto: galibar.rajce.net

Tréninky se střídaly pauzami, obědem a projekcí videoukázek dogdancingu. Byli nám přiblíženy jednotlivé divize a v rámci tréninku jsme si ukazovaly zkoušky jednotlivých divizí a různých úrovní. Já s holkama předvedla F1 a MD1 (tu samozřejmě jen s Betty). Speciál pro kelpie a velshcorge (doufám, že to mám správně napsané, v druhém případě se plemenu a zástupci na semináři Aygovi, omlouvám :D)

Když jsem se pod Vandiným návodem snažila Madlenku učit odrazy od těla, několikrát se Majda vrhla na Vandu a začala se na ní přátelsky šklebit. Načež Vanda pronesla, že se Majda na ní směje :) Nakonec se ovšem i začátky odrazů od těla pohnuly maličko kupředu. Zkrátka zážitků se tolik, že by se mi sem snad ani nevešly, takže výše popsané řádky jsou jen minimem z toho, co se vše na semináři dělo.

Na závěr semináře proběhla sranda soutěž, ve které šlo o předvedení 3 triků, o kterých si myslíme, že je pejsek zvládá, jsou něčím originální a má je pejsek rád. No po uvažování jsem se zúčastnila jen s Betty, protože Madlenka se už tak moc nesoustředila a tak jsem jí už nechala (znáte to, nic se nemá přehánět). Nakonec jsem se rozhodla předvést triky chůze po botách, kterou má Betty moc ráda, dále opření o má záda a společně chůze kupředu (tu Betty v poslední době také velmi ráda), no a na poslední trik jsem si nechala couvání před psovodem, které nám ten den nesmírně šlo. Byla jsem s Bettynky výkonem nadmíru spokojená, zvláště krásným a přesným předvedením. Pak došlo k vyhlášení a když jsem slyšela mé jméno s Betty, nechtěla jsem tomu uvěřit, protože všichni pejsci cvičili úžasně. Tak jsem si tedy vysloužily pomyslné 1.místo a dostaly triko s dlouhým rukávem od Acany, časopis Dogs magazín, spouusta vzorků v krásné tašce :)

Nějaké fotky by měly být a až se ke mně dostanou, hned na ně dám sem do článku odkaz. Toť velmi malé shrnutí semináře s Vandou a Katkou. :D Takže doufám, že příští rok nám to zase výjde :)


Foto: galibar.rajce.net

Ostatní fotky: zde, tady a tu