19.11.2011- Já a Betty na prvním agility tréniku v hale

19.11.2011 17:14

Dneska jsme jely s paní Novákovou do Sloupu, do koňské haly. Konal se tam intenzivní trénink agility pod vedením Evči Linkové. Pro mě i pro Betty to byl vůbec první trénink v hale a mé pocity a zážitky snad ani nepůjdou napsat slovy. Měla jsem maličko obavy, jak bude "Tytýsek"(=Bettynky domácí přezdívka) reagovat na halu. Mé obavy (jak už se mnohokrát potvrdilo) byly zcela zbytečné, protože Betty byla naprosto super a navíc se jí tam moc líbilo. Hlavně teda hrabat v písku, což jsem nedovedla pochopit jak to vymyslela, když doma na zahradě nehrabe :D

Všechny parkury se mi moc líbily, všechny byly pěkně běhavé (takže na zahřátí ideální) a povětšinou jsme si s Bettynkou i rozumněly, no dobře, Betty mi rozumněla vždy, akorát já to vrtala :D Dostala jsem radu jak na áčko, tak uvidíme jak se povede :) Houpačku taky budeme trénovat maličko jinak a vrhneme se na slalomek, respektive na náběhy :) Trénink byl dobře rozložen, takže jsme se všichni krásně prostřídali.

Betty štěkala o hodně více než obvykle a ani starty jsme neměly až tak pěkné ( a jakože Betty umí...), jak bych si představovala. Byl to ale naprosto super den, který bych si určitě ráda zopákla! a myslím, že mluvím i za Betty :o)

Fotečky? Bohužel, žádné nejsou :)