Ach to počasí

26.02.2012 09:31

Počasí se tady na českolipsku muselo asi zbláznit, včera bylo krásné, úplně jarní počasí, které nás výtáhlo s Tytýskem černobílkou na cvičák a protože povrch neumožňoval žádné větší sekvence, trénovaly se zóny, které potřebujeme. Betty mě nezapomněla potrápit s naším odložením a pak, nevím jestli to dělala schválně :P, obíhala kladinu, že prý na ní nepůjde, ale když jsem jí vracela zpátky na odložení skočila na ní a udělala předpisovou zónu :D. No nakonec jsme se se vším popraly a přesně tak jak jsem zamýšlela jsem odváděla úplně unavenou černobílku, mimo jiné i pěkně špinavou, domů. Její velkou únavu jsme doma velmi ocenili, protože u nás v pokojíku probíhá "rekonstrukce", která bude pokračovat dál vymalováním i všech ostatních pokojů.

Zpátky k tomu počasí, včera jaro a celý minulý týden sníh tál, pršelo, no prostě počasí nic moc, byla spací nálada, nikomu se nechtělo nic dělat. Myslím, že si to dovedete živě představit. Dneska ráno vykouknu z okna a myslela jsem, že si počasí ze mě dělá "prdelky" :D Venku je totiž úplně bílo, a kdyby jenom bílo, ale ono chumelilo a chumelilo. Narovinu jsem moc nadšená nebyla, a to hned z minimálně dvou důvodů. Ten první je, že už se nesmírně těším na jaro, až bude všude sucho a budeme moci zase vyrazit na nějaký delší špacír, který jsme nestihly ještě před mrazy :( Majda by na jaře už mohla začít navštěvovat zase agility, což by jí i mě velmi ale opravdu velmi potěšilo. No a tím druhým důvodem byla teplota, protože teploměr ukazoval ráno +2 °C bylo více než jasné, že sníh bude ihned tát. No, tato velmi pravděpodobná domněnka se potvrdila ihned při raním venčení, protože psi přešli úplně mokrý. Když se teď podívám z okna na chodník, tak je vidět, že sněhová nadílka i nadále taje a myslím, že se udrží tak do oběda. O rozježděném sněhu na silnici vůbec nemluvě. 

Snad se tedy počasí umoudří a zima půjde zase spinkat a pustí k nám konečně jaro, po kterém už opravdu hodně toužím. Vzhledem k výše zmíněné prováděné rekonstrukci, bych chtěla podotknout, že je možné, že nebudeme teď nějaký čas aktualizovat web ;)