Agility trénink v hale

22.02.2012 10:07

Včera jsme v půl šesté vyrazily potrénovat agility do Sloupovské haly. Trénovat se měly hlavně zóny, což jsem dost ocenila. Na můj vkus tam bylo tentokrát hodně psů a když se jich pár dalo do štěkotu, tak jsme se neslyšely ani když jsme stály u sebe. Takže jsem si vyzkoušela handling v tomhle ruchu a musela jsem přímo křičet (na můj normální projev). Betty mě velmi potěšila, protože běhala moc pěkně a zóničky byly- byly tedy vždycky, ale na áčku se občas stalo, že nezastavila, ale zase krásně seběhla až dolů, takže jsme opravovaly. Měla jsem dost dobrou náladu, která se každým povedeným během zlepšovala. Celkový dojem z tréninku jsem si maličko pokazila posledním během, který jsme ani nemohly dokončit, protože každý měl pouze jeden pokus a když byla chyba, musely jsme trať opustit. Každý mou mrzutost určitě pochopí když řeknu, že jsme skončily hned na druhé překážce a dál jsme zkrátka nemohly. :(
Občas jsem Betty neukočírovala dostatečně předem do tunelu pod áčkem a tak Betty pokračovala skokem na áčko :) Ale nutno říci, že když jsem se dostala do té správné hlasové roviny, abychom se s Týtýskovou slyšely, tak se trefila ihned do tunelu :)
Většinu těch sekvencí jsme startovaly z ruky, protože jsem nechtěla zdržovat naším odložením, když to nemáme ještě až tak správně vychytaný. Odložení jsem potřebovala jenom u dvou běhů. Jeden z těch běhů byl i ten poslední, musela jsem si udělat malý náskok, abych Betty poslala do tunelu pod kladinou. To byl taky ten okamžik, kde jsme skončily, protože Betty nešla do tunelu, ale na kladinu, kterou má moc ráda :) takže jsme se nedostaly k té zajímavější části, kterou jsem chtěla moc a moc zkusit. Když tak přemýšlím nazpátek, tak jsme byly jediné, které jsme se nedostaly dále :(

Ale stejně mám radost z těch super zóniček, které tam Betty předvedla!

Domů jsme dorazily po osmé večer a Betty se nabaštila a šla spinkat. Byla totálně unavená :)